Rambla Just Oliveras, 62

08901 L'Hospitalet de Ll.

933 370 002

infolh@cpulh.com

Compare Listings

LES EMPRESES IMMOBILIÀRIES MANTINDRAN ELS SEUS AVANTATGES FISCALS, ENCARA QUE CONTRACTIN TREBALLADORS AUTÒNOMS

La Direcció General de Tributs, en una resolució del 19 de febrer, indica que aquestes empreses dedicades al lloguer d’immobles, i que necessiten tenir almenys una persona contractada a temps complet perquè es pugui considerar una activitat econòmica (i així beneficiar-se de les exempcions a l’Impost sobre el Patrimoni, Successions, Donacions i d’un tipus reduït en l’Impost de Societats), poden contractar familiars per a aquesta tasca, encara que siguin autònoms.

Així, a la resolució de la DGT, s’indica que aquestes empreses no perdran els seus avantatges fiscals, encara que les persones contractades per gestionar el lloguer dels immobles estiguin inscrites al RETA (Règim Especial de Treballadors Autònoms), ni encara que siguin familiars dels administradors de la societat.

Moltes empreses familiars amb béns immobiliaris els destinen al lloguer per deixar aquests béns exempts de pagar l’Impost sobre el Patrimoni, i si reben una donació o herència tampoc hauran de tributar per ella si duen a terme una activitat econòmica. A més, el tipus de l’Impost de Societats és més baix.

Us aconsellem que consulteu amb el nostre Departament Jurídic, trucant al 93 337 00 02; 93 296 80 57; correu electrònic: infolh@cpulh.com o visiteu la nostra web: www.cpulh.com

Més a prop, més Cambra

Related posts

OPORTUNITAT PER A JOVES MENORS DE 35 ANYS: SI VOLS COMPRAR UN HABITATGE, ET CONVÉ LLEGIR AIXÒ: ELS PRÉSTECS EMANCIPACIÓ DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA

La Generalitat de Catalunya ha llançat una nova línia de préstecs per a joves que permetrà...

Continuar llegint

SUBVENCIONS PEL PAGAMENT DE LLOGUER O CESSIÓ D’ ÚS PER A JOVES FINS A 35 ANYS I 35 ANYS INCLÒS

El dia 30 de juny s’obre el termini per sol·licitar les subvencions per al pagament del lloguer...

Continuar llegint

Habilitada la inscripció en el Registre de Grans Tenidors

La Generalitat ha habilitat la plataforma que permet la inscripció, sigui directament per l’...

Continuar llegint

Join The Discussion